דגמי טויוטה 2018

בואו להתחדש ולפתוח שנה עם דגמי טויוטה 2018

 

שנה אזרחית חדשה הגיעה אלינו, שנת 2018. אין כמו שנה חדשה בכדי להתחדש עם רכב חדש, רכב מושלם, עם הריח החדש ועם מערכות הבטיחות המשופרות. גם השנה מציגה טויוטה מגוון רחב של חידושים, כאשר גם הדגמים הוותיקים והטובים עברו מתיחת פנים ומעניקים חוויית נהיגה מעולה ורמה גבוהה של אבזור ובטיחות. בסוכנות משנה טויוטה SOS הוותיקה תמצאו מגוון רחב של דגמי טויוטה 2018 לבחירתכם. בואו להתרשם, בואו ליהנות ממגוון רחב של מסלולי מימון וצאו עם הרכב החדש שלכם, לכבוד השנה החדשה.

 

דגמי טויוטה 2018 – השיפורים כבר בפנים

 

אין זו משימה קלה, לספר על כל דגמי טויוטה 2018, על שלל החידושים והשיפורים שהם מכילים. לכן, נספר לכם על חלק חשוב מהשיפורים היפים, כאשר את שאר הפרטים החשובים תוכלו לקבל מנציגי הסוכנות ובאולמות התצוגה.

 

אם לא שמעתם על טויוטה chr הרי שכדאי לדעת שזהו רכב פנאי לא גדול, אך בעל מרחב פנימי מפתיע בממדיו. החידוש היפה הוא שלצד גרסה בעלת מנוע רגיל, ניתן למצוא גם את הגרסה ההיברידית. העיצוב של הרכב מפתיע מאוד, יש אומרים נועז למדי בהשוואה לדגמים הוותיקים של טויוטה. העיצוב הצעיר מרענן מאוד ואחיזת הכביש פשוט מצוינת. פרט חשוב מאוד שכדאי להוסיף – מדובר ברכב חסכוני להפליא, במיוחד בגרסה ההיברידית, רכב ירוק במלוא מובן המילה.

 

הכירו את האוונסיס המשופרת

 

אם רכב פנאי פחות מדבר אליכם, אם אתם מחפשים רכב מצוין שייתן לכם תמורה מצוינת ביחס למחיר, בין דגמי טויוטה 2018 לא תתקשו למצוא את מה שאתם צריכים. אם מה שנחוץ לכם זהו רכב משפחתי איכותי, שווה לכם להכיר את טויוטה אוונסיס. אם כבר שמעתם על הדגם הזה, חשוב שתדעו שהגרסה הנוכחית שונה מאוד מהקודמת. למעשה, כבר יותר מפעם אחת העבירה טויוטה את הדגם הזה בסדרה של מקצי שיפורים, וזה אכן מורגש.

 

בין היתר הגרסה הנוכחית נחשבת להרבה יותר חסכונית מהקודמת, כאשר שיפור המתלים ומערכות הבקרה השונות הביאו לתוספת מורגשת בנוחות הנסיעה. הרכב מאופיין בקווים שקטים, רגועים, עם מרחב פנימי טוב וגם תא המטען מעולה – מתאים לכל מה שמשפחה ממוצעת ואפילו גדולה צריכה. בונוס חשוב – שנה אחר שנה זוכה הדגם הזה לתוצאות מעולות במבחני הבטיחות, כאשר גם כאן, החידושים ניכרים היטב.

 

טויוטה הקטנה והזריזה

 

לא רק למשפחות גדולות ולא רק לחובבי רכב הפנאי יש לטויוטה הרבה מה להציע. בין דגמי טויוטה 2018 בולטת מאוד גם הגרסה הקטנה (בתמחור מצוין) – אייגו. טויוטה אייגו מוצעת בעיקר כרכב לצעירים, אולם במשפחות רבות היא מבוקשת בתור רכב שני. לעומת הדור הקודם, הדור הנוכחי זכה לשינויים מסוימים בעיצוב החיצוני, כאשר למרות הגודל הצנוע חוויית הנהיגה משדרת לא מעט כוח ועוצמה. למי שמחפש רכב קטן וזריז, אין ספק שזו בחירה טובה מאוד.

 

כל התוספות לרכישה משתלמת

 

 

בסוכנות טויוטה SOS יעזרו לכם לפתוח את השנה החדשה עם כל מה שצריך בכדי ליהנות משביעות רצון מלאה. בין היתר, ניתן ליהנות ממיטב הדגמים החדשים ומאחריות עם בונוס. הבונוס הינו תקופת אחריות ארוכה מהמקובל שכן הסוכנות מעניקה בעצמה שירות תחזוקה מהשורה הראשונה. בנוסף, ניתן להצטרף למסלולי מימון מעולים. אך גם זה לא הכל. אם יש לכם את אחד מהדגמים הוותיקים השונים שציינו או דגמי טויוטה אחרים, תוכלו לקבל רכב חדש בשיטת הטרייד אין. מסרו את הרכב שלכם, קבלו תמורתו מחיר משתלם וצאו עם רכב חדיש, לבחירתכם, לשנה חדשה ולנהיגה בטוחה. 




מבצעים הזמנת נסיעת התרשמות הזמנת טיפול דרכי יצירת קשר נגישות